סוף שבוע ארוך ברומניה – לא מה שציפיתי

האמת שציפיתי לראות מדינה מזרח אירופאית, עם ניחוח סובייטי, התקועה אי שם בשנות ה- 70, וחיה בעוני מזהיר. אז נכון, יש בה גם קצת מכל זה, אבל האמת היא שרומניה מתפתחת בקצב מזורז, והערים הראשיות שלה לא פחות מערביות מערים רבות אחרות באירופה. מה שכיף, זה שקצת מחוץ לערים נמצאים עדיין מוקדים לא מאוד מתויירים של כפרים שקפאו על שמריהם מאות שנים, בהם האנשים עדין בבגדים מסורתיים, והמחירים… המחירים פשוט ברצפה.

במחיר של ארוחה זוגית ממוצעת במסעדה בתל אביב תוכלו לאכול יומיים שלושה ברומניה. קל לקחת רכב ולהסתובב בכל רומניה, לחוות מקומות ועוד. גם לילדים יש לא מעט מה לעשות שם, אז תרגישו חופשיים לנסוע עם הילדים. להלן  מסלול מומלץ.

יום 1: טיסת בוקר לבוקרשט

בסה”כ שעתיים וחצי ואתם שם. לקראת 10:30 כבר תהיו במלון. שימו את המזוודות בסטוראג’ וצאו לבדוק את העיר

הארמון של צ’אוצ’סקו, בניין האופרה, כנסיית הפטריארך, שווקים מקומיים, וכל מה שתספיקו. בערב, בילוי ברובע העתיק של בוקרשט המלא מסעדות, ברים, דיסקוטקים וגם מקומות זימה.

יום 2: סינאיה וסיגישווארה

צאו מחוץ לבוקרשט ברכב. סעו אל סינאיה, ובקרו בטירת פלש ובמנזר, משם אל טירת בראן (דרקולה), המשיכו אל סיגישווארה, אליה תגיעו לקראת 18:00. לינה בסיגישווארה.  צאו לטייל בערב בעיר העתיקה. חוויה.

יום 3: בדרך חזרה לבוקרשט

התחלת נסיעה חזרה, ביקור בכפר ויסקרי, שם תעלו לכנסייה בת 600 שנה, אתר אונסקו. המשיכו אל בראשוב, טיילו בה במרכז העתיק, היכנסו לכנסיות, קנו בחנויות במדרחוב המקומי. המשיכו אל בוקרשט והיכנסו שוב למלון. אם יש לכם יותר זמן תוכלו להמשיך אל המנזרים והכפרים שבצפון רומניה, לסיבוב של יום או יומיים נוספים.

יום 4: מכרה המלח הגדול באירופה

צאו שוב מבוקרשט, הפעם נסיעה קצרה אל מכרה המלח הגדול ביותר באירופה, שם מתחת לאדמה תמצאו עצמכם עם פה פעור בקמרונות שגובהם 58 מטר. תוכלו להמשיך משם אל המרחצאות התרמיים, או לרכוב על סוסים באחד הכפרים בסביבה. חזרו לבוקרשט בערב.

יום 5: יום אחרון בבוקרשט

בפאתי בוקרשט יש את עיר הקניונים. הכל בזול, ובשפע. תוכלו לעשות יום נוסף בוקרשט ולצייד את הילדים בבגדים לשנה הבאה, או לחלופין טוסו חזרה לישראל.

כתיבת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.