דרום קוריאה וטיוואן

אם כבר ראיתם מדינות אחרות במזרח כמו תאילנד, סין ויפן, שהם הרבה לפני כן ב to do list מבחינת עניין, תוכלו לפסוח על חלקים נרחבים מהשיטוט במדינות אלה. הטירות העתיקות והמקדשים של יפן מרשימים יותר, והנגישות אליהן קלה יותר מאשר בדרום קוריאה. מעבר לעיר סיאול ולאזור המפורז, אין עניין רב במדינה עצמה. יש בה כמובן שמורות טבע יפות, את העיר בוסאן בדרום המדינה שיש האומרים שהיא ציורית מאד, ולא רחוק ממנה יש אי געשי יפה בשם ג’אג’ו. עם זאת, אם כבר ביקרתם ביפן, וראיתם איים בתאילנד, לא החמצתם לדעתי שום דבר אם תוותרו על מקומות אלה.
מסלול טוב המיועד רק לדרום קוריאה יקח בחשבון 3 עד 4 ימים בסיאול, כולל טיולי יום שאחד מהם הוא לאזור המפורז שבין הקוריאות, ומשם נסיעה ברכבת לעיר בוסאן בדרום, להישאר שם יומיים שלושה, לקפוץ לאי, לעשות שם בט גב יומיים שלושה ולחזור. תוכלו כמובן לשלב איזה טרק של 3 ימים בהרים ובשמורות הטבע אם אתם בקטע.
טאיוואן מהבחינה הזו דומה מאד. מבחינתי, זה לא שום דבר שלא ראיתם בעבר, ופרט לאזור הבירה טאייפה, שום דבר לכתוב עליו שירה.
בקיצור, אם החלטתם להגיע לאזור ולאסוף לעצמכם שתי מדינות, לכו על 4 ימים בסיאול, ואז המריאו אל טאייפה. בלו שם 4 ימים ועופו הביתה.
ההגעה אל קוריאה יכולה להיות בטיסה ישירה מהארץ עם אייר קוריאה, או אם רוצים לחסוך, לעבור דרך שנגחאי בטיסה של האיינאן איירלינס ומשם טיסת פנים. האופציה של אלעל דרך ביג’ין קיימת כמובן. תוכלו לשבור את הטיסה הארוכה עם שהייה של יומיים בשנגחאי בהלוך, או בהונג קונג בחזור.

כתיבת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.