גרמניה ושוויץ דרך היער השחור

יש שעושים מסלול זה עם קרוואן כחלק מטיולי משפחות. מודה שיש קסם מסוים בהימצאות עם הילדים במתחם של דירת חדר על גלגלים שבוע וחצי, אבל אפשר פשוט לעשות זאת ברכב ולעבור ממקום למקום במלונות. קרוואן מקשה מאוד, בעיקר בכניסות לערים בהן הרחובות צרים.

יום 1: נחיתה בציריך

עושים סיבוב נחמד בעיר. יש מה לראות בעיקר ברובע העתיק.

יום 2: יציאה לשפהאוזן

עושים עוד חצי יום בציריך ואז יוצאים עם הרכב צפונה לכיוון שפהאוזן, לראות את מפלי הריין ולהמשיך אל אגם ומסביבו ערים עתיקות. אפשר לישון על שפת האגם.

יום 3: דרך היערות

הנסיעה היא דרך היערות. בדרך עוברים במקום עם פסלים מעץ, כפרים שמייצרים שעוני קוקייה ועוד. אפשר לעצור ליד אגם טיטידי לעשות פיקניק. לינה בפרייברג.

יום 4: פארק אירופה

פארק אירופה הוא פארק שעשועים גדול ואפשר לשרוף בו יום שלם. ממנו נוסעים אל באזל, נסיעה של כשעה עד שעה וחצי. שיטוט בעיר. תציצו על המרפסת בה עמד הרצל לפני כ-120 שנה והגה את רעיון המדינה היהודית. לינה בבאזל.

Photo By Gabriel Rinaldi, Wikipedia

יום 5: נוסעים דרומה

נסיעה דרומה אל מפעל הגבינות של גרויאר. משם המשך נסיעה אל מפעל השוקולד של נסטלה. מאד חוויתי. המשך נסיעה אל העיר אינטרלאקן וכניסה למלון.

ימים 6-7: אינטרלאקן וסביבותיה

וותרו על פארק ארוך פון דניקן, הוא אינו שווה את זמנכם. יש שפע של אתרים אחרים לראות, ביניהם מפלי טרומלבאך המדהימים. ניתן לעשות טיולי אופנים בהרים בין נחלים, ראפטינג, ואפילו דאייה מההר באמצעות גלשני רוח עם מדריך.

יום 8: ליכטנשטיין

נסיעה מאינטרלקן כדי לתפוס עוד מדינה: ליכטנשטיין. מדובר בנסיכות קטנה במרחק של 3 שעות נסיעה. שם תוכלו למצוא מסעדת מישלן נהדרת אם אתם בקטע, ולראות טירה עתיקה. בפועל אפשר למצות את המקום בשעתיים, או לעבור דרך ליכטנשטיין בפחות מ-10 דקות כולל רמזורים, אבל הי, אל תורידו ריכוז כשיש לנו מטרה לכבוש עוד מדינה לאוסף. המשך נסיעה לציריך.

יום 9: ציריך בבוקר, בערב טיסה הביתה

כתיבת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.