ירדן – ביקור אצל השכנים (ללא ילדים)

קל להגיע לירדן. היא ממש צמודה אלינו ולא צריך טיסות. אזהרת מסע קיימת למבקרים בה, ולא הייתי מקל ראש בה בחלק ניכר מהמקומות. על אף גודלה העצום יחסית לישראל, מבחינת מה שיש לראות בה, המדינה צרה וארוכה. אפשר להיכנס אליה בטיולים מאורגנים של יום או יומיים מאילת, או לעשות את הדרך ברכב שלך עצמאית. את לוחיות הרישוי יחליפו לכם בכניסה וירכיבו מחדש ביציאה.

יום 1: רבת עמון

הגעה למעבר הגבול בבית שאן. מעבר לירדן. ביקור בחורבות ג’רש ועג’לון. המשך נסיעה אל רבת עמון. לינה שם. אי אפשר לבקר בארמון המלך. לי היה מזל גדול והוכנסנו אל קבר חוסיין ועבדאללה, אבל זה סיפור ארוך, שקרה זמן קצר אחרי הסכמי השלום. בספק אם היו מכניסים אותי לשם במצב הנוכחי כיום.

יום 2: מידבא

המשך נסיעה מרבת עמון אל מידבא, שם רואים את הר נבו ויש מגילות עתיקות ופסיפסים. המשך נסיעה לאזור של פטרה. מומלצת לינה באזור.

יום 3: פטרה

היום מבקרים בפטרה. אל תטרחו לקחת את הירידה על גב חמורים או גמלים. זה אתר תיירותי עמוס מאד אפילו ביום טוב. אל תהססו לקחת הדרכה. המקום מרתק בפני עצמו, אבל הסיפורים נוסכים על האזור קסם נוסף. מומלצת לינה באזור.

יום 4: ואדי-רם

קחו טיולי רייזירים בואדי-רם. תצורות החול שם פשוט מרתקות. בסוף היום חצו את הגבול חזרה אל ישראל במעבר אילת. לינה בעיר. ביום למחרת סעו מאילת הביתה.

כתיבת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.