תאילנד עם ילדים

עונה מועדפת: דצמבר עד סוף מרץ
חופשה מועדפת חנוכה
משך: 12-18 יום

יוצאים מהארץ ונוחתים בבנגקוק. השדה ענק, אחד הגדולים בעולם. אל מרכז העיר ניצן להגיע בקלות ברכבת מהשדה או במונית. שפע של בתי מלון, באיכות גבוהה ובמחירים זולים יחסית. חלקם מפעילים שאטלים שיאספו אותך מהשדה ויביאו אותך למלון.

יום ראשון: בנגקוק
ארמון המלך
הליכה ברגל אל מקדש וואט פה
שיט במונית נהר או וואט הארון
מונית לצ׳יינה טאון שם יש שוק נחמד בו אפשר לתת לילדים כמה שטרות ולתת להם לרכוש תכשיטים, כיסויים לסמארטפונים ומלא פיצ׳יפקעס בכלום כסף. הם ירגישו עשירים ליום אחד. לא יאמן כמה זמן לוקח לבזבז 50 שח.

יום שני: בנגקוק
ויקנד מרקט צ׳אטוצ׳אן – שוק ססגוני עם כל חנות אפשרית, החל מבגדים מזויפים ועד ריהוט גן ועטלפי מחמד. אפשר להסתובב שעות. בערב מופע מקומי המציג את המיתולוגיה התאילנדית עם בובות וצלליות והרבה רקדנים. לא מבינים מילה אבל זה מאד חוויתי.

יום שלישי: לצאת מבנגקוק לצ׳אנג מאי
טיסת פנים של כשעה, הגעה לצ׳אנג מאי והתמקמות במלון. יציאה אל שוק הערב לסיבוב של בגדים ואוכל רחוב.

יום רביעי: מסביב לצ׳אנג מאי
נסיעה אל מקדש הזהב וטיפוס אליו
בית יתומים לפילים – אפשר לרכב על הפילים, להאכיל אותם, לראות אותם מטופלים ומשחקים כדורגל
גן חיות מקומי – חיות מוזרות מאד ואפשרות ללטף גורי טיגריס חמודים. מופע טיגריסים מאולפים שלא בטוח שעומד בסטנדרטים מערביים של הגנה על חיות הבר, אבל שווה צפיה למי שאכפת לו פחות.
אפשר לבקר בדרך גם במפעלים ליצור תכשיטים, מטריות נייר, ובגדי משי.
לינה באותו מלון

יום חמישי:
כאן יש כמה אפשרויות בחירה.
א. אפשר להמשיך צפונה אל משולש הזהב ולראות את הנהר המחבר בין תאילנד קמבודיה ולאוס, בדרך יש מערה עם קופים, גנים מטופחים של מלכת תאילנד ועוד. זה לא היה כזה מעניין מבחינתי, אז אפשר לשקול לוותר.
ב. טיסת פנים לראות את שבט ארוכות הצוואר. נסיעה תארך יום שלם. שבט מעניין, אבל העניין הפך מאד ממוסחר ולא בטוח ששווה את הטרטור.
ג. טיסת פנים לאיים עם עצירת ביניים בבנגקוק. בדיעבד לטעמי זו הבחירה הטובה ביותר, במיוחד אם אתה עם הילדים.

יום 6-10: בטן גב באיים

ד. גם כאן יש שתי בחירות עיקריות:
1. האיים שממזרח –קו סאמוי וקו פאנגן – אפשרות טובה יותר אם אתה בזוג. חיי הלילה מאד מפותחים, ריזורטים מדהימים של הכל כלול במחירי רצפה. כדאי לגור על רצועת המלונות של צ׳אוונג. ההעדפה שלי הייתה ל chawing regent hotel. אם יש לך רישיון אופנוע השכר טוסטוס וצא לסייר באי. אם אין לך, יש מוניות וטוקטוקים שיסיעו אותך. צא לטייל ולראות את מקדש הבודהה הגדול, את עיירת הדייגים בו- פוט ואם יש לך זמן אז את המפלים שבמרכז האי. פעילויות נוספות יכולות להיות קורס בישול תאילנדי, אבל בעיקר שיטוט אינסופי לאורך החוף המקסים, מסאז׳ תאילנדי או פוט- מסאג׳. בשביל ארבעים שקל יוציאו תאילנדיות חרוצות כל פיסת סטרס שצבר גופך.
2. האיים שמערב – פוקט וקו-פיפי – אם אתה עם הילדים, זו הבחירה הטובה יותר. החוף הטוב לעניין הוא חוף קארון ביצ׳. ספציפית הריזורט של מובנפיק. באי שווה לראות את מופע הליידיבויז הקברט של סימון, מצחיק ומיועד לכל המשפחה. מופע בשם פוקט-פנטזי, שהוא בסגנון לאס וגאס. תראה בו גם ריקודי שבטים מכל רחבי תאילנד, מופע צלליות וכל חיה אפשרי. רצה על הבמה, החל מתרנגולות ועד פילים. במרכז האי מפלים נחמדים, הנמצאים בסמיכות למרכז לשימור קופי המקוק. גם באי זה. כל למצוא מעסות בכל חוף, אוכל בשפע ושווקים ללא סוף. טיול יום נחמד הוא לאיים שמסביב: קו-פיפי ואי ג׳יימס בונד. אפשר במעבורת, בסירה מהירה באופן פרטי או ביאכטות מפוארות. שנרקול בחופים עם הילדים הוא חובה.

יום 11: טיסה לבנגקוק
עוזבים לקראת 12 את המלון לאחר טבילת בוקר בים. נסיעה לשדה ומשם טיסה לבנגקוק. מגיעים אחהצ למלון ועוד שיטוט בעיר.

יום 12: בנגקוק
קניות במולים הגדולים: MBK (לזיופים ודברים זולים) סיאם מול (למותגי יוקרה מקוריים) פלטינום מול (6 קומות אופנה ועוד קורט מטורף)
בערב: פאטפונג, שוק ערב ברחוב מלא מועדוני מין בהם מציגות נשים ריקודי סקס מוזר- לא לילדים או למאמינים בזכויות האדם. אפשרות נוספת: מסיבת רחוב בקאו סאן.

יום 13: חזרה לארץ
תכלס, לא תרצו לחזור…

כתיבת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.