אירלנד – לפרקונים או ויסקי?

אירלנד – לא ממש לילדים
הביקור שלי באירלנד היה במסגרת כנס רופאי שיניים שנערך שם. על הפרק עמדו בעיקר הרצאות על השתל החובק שהמצאתי. הגעתי לדבלין, שם נהניתי בעיקר במבשלת הויסקי של ג’יימיסון. בואו נגיד שמעבר לנושא הוויסקי עצמו (אני לא חסיד גדול של העניין…), החלק שבו נותנים לך טעימות מכל סוג הוויסקי שיש למקום להציע, היה החלק שהשאיר אותי הכי מאושר בכל הטיול…
העיר עצמה די משעממת לטעמי, יש בה גם את מבשלת הבירה של גינס, ובעיקר הרבה מאד פאבים לבלות בהם את הערב, חלק לא מבוטל מהם עם להקות מקומיות המנגנות מוזיקה אירית. שמח. ביקרתי באוניברסיטה העתיקה בעולם שם יש ספריה עתיקה מרשימה שנראית כאילו יצאה עכשיו מסיפור הוגוורטס של הארי פוטר. בנייני ממשל יפים וכמה רחובות נחמדים לשיטוט.
טיולי יום מדבלין כללו את טירת טלבוט, איזה מפרץ עם כלבי ים, והרבה מאד גבעות ירוקות עם נחלים זורמים שגרמו לי לחשוב שעוד שנייה קופץ עליי איזה שדון לפרקון עם חיוך וכד מלא מטבעות זהב. הציפיה לא השתלמה, כלום לא קפץ עליי, ולמרות שהטיול היה בסוף מאי, העננים האפורים כיסו את השמים כל הזמן וגשם מזרזף ניתך עלי. לא שיש לי משהו נגד גשם, אבל אם אפשר בבקשה לחכות עד שאסיים את הסיור שלי… בכל מקרה, האי עצמו די אפרורי, ואפשר לעלות גם לבלפסט. גם שם ניתן ליהנות ממספר מוזיאונים, טירות, יערות קסומים, הרבה טבע ירוק עם הליכות.
שאגיד לכם שזה אחד המקומות היותר מרתקים שהייתי בהם? נסו לחפש לכם מדריך שיספר לכם על המיתולוגיה האירית, על ההיסטוריה המרתקת של האי, אגדות על הקלטים שגרו בו, ואפילו ישיר לכם שירים אירים. מדריך טוב יפיח רוח חיים במקום.
בדבלין עצמה אין מה לקנות, השופינג דל מאד, וכל החנויות הכילו סחורה שנראתה כאילו נלקחה משנות ה-80, במחירים ממש לא זולים. בקיצור, כשממש נמאס לכם, תתפסו טיסה ללונדון…

ממליץ על אתר שנותן עוד סיבות לבקר באירלנד:  http://www.readersdigest.ca/travel/world/10-magical-reasons-visit-ireland/

 

כתיבת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.